Kumaha Ibu Dupi Patikeun Baby Maranéhna Gets iodin Cukup
Iodin mangrupa blok wangunan penting pisan pikeun hormon tiroid, jeung tingkat iodin cukup nu dipikabutuh pikeun fungsi tiroid ditangtoskeun jeung produksi anu dihasilkeun tina hormon tiroid. Pikeun awéwé, hormon tiroid mangrupa krusial pikeun kasuburan jeung hiji kakandungan cageur, salaku fétus ngembang gumantung ka hormon tiroid indung na urang, utamana dina mangsa trimester munggaran pikeun ngembangkeun neurological ditangtoskeun.
Saran iodin pikeun Lactating Awewe
Sanggeus lahir, babies éksklusif breastfed meunang iodin ukur ngaliwatan susu payudara indungna. Ieu ngandung harti yén tingkat iodin cageur dina awéwé lactating penting pikeun kaséhatan tiroid bayi dirina urang jeung ngembangkeun neurological dituluykeun.
Recognizing pentingna overriding iodin, sarat iodin dietary anu nyata luhur pikeun awéwé lactating. Nurutkeun kana Institute of Medicine, Disarankeun dietary sangu teh (RDA) pikeun yodium dina awéwé lactating nyaéta 290 μg per dinten, dibandingkeun kalawan 150 μg / poé for geus dewasa nonpregnant duanana genders.
tingkat iodin nu masih dianggap cukup dina populasi sakabéh. Masih, studi epidemiological kayaning Kaséhatan Nasional na Survey Ujian Gizi (NHANES) geus kapanggih yén tingkat iodin geus ditolak ku satengah dina periode ti mimiti 1970-an nepi ka taun 1990-an awal. Salila periode ieu, tingkat iodin substandard ngaronjat sacara signifikan, ti opat persén nepi ka 15 persén, dina awéwé umur childbearing.
Hasilna, peneliti memperkirakan yén sawaréh tina ibu hamil sarta lactating gaduh sababaraha gelar tina kakurangan iodin outright, nu bisa nempatkeun barudak maranéhanana di résiko masalah developmental jeung kognitif.
Naon anu jadi sabab iodin kakurangan?
The kakurangan iodin dina awéwé umur childbearing téh, nurutkeun para ahli, hasil tina sababaraha faktor, di antarana:
- asupan cukup iodin dietary, nu ilaharna asalna tina uyah iodized sarta pangan olahan ngandung yodium jeung uyah iodized.
- paparan lingkungan jangka panjang ka perchlorate kimia, kapanggih dina suplai cai, sarta dina ngahasilkeun kairigasi kalawan cai nu kacemar.
- Paparan ka thiocyanate kimia, kapanggih dina haseup roko jeung goitrogenic sayuran / cruciferous, diantara sumber lianna.
Iodin, Perchlorate, sarta kadar Thiocyanate
Dina ahir 2017, jurnal Tiroid dilaporkeun dina ulikan utama nu melong breastfeeding awéwé di tilu wewengkon: California, Massachusetts, sarta Ohio / Illionis. Leuwih hiji jaman dalapan taun ti 2008 nepi ka 2016, peneliti dievaluasi teh awéwé iodin, perchlorate, sarta thiocyanate, ukur tingkat maké nguji cikiih.
Para panalungtik kapanggih:
- Wanoja lactating diulik éta umumna iodin kacukupan.
- Di antara awéwé lactating, sawaréh signifikan miboga tingkat wates iodin.
- Paparan perchlorate na thiocyanate dipikaresep ngajadikeun iodin kirang sadia dina lactating awéwé.
- The iodin, perchlorate, sarta kadar thiocyanate kabeh nyata na positif correlated ka silih di lactating awéwé.
Para panalungtik menyimpulkan yén, nunjukkeun yen leuwih awéwé tina childbearing boga hiji kakurangan iodin overt ogé kakurangan iodin wates, sarta dibéré kasusah tina ngawatesan paparan perchlorate lingkungan sarta thiocyanate, lactating awéwé kedah difokuskeun lalaki iodin cukup sakumaha cara ngajaga maranéhna ngamekarkeun Orok.
Tips kanggo Lactating Ibu
Mun anjeun anu indung breastfeeding, naon ieu hartosna keur anjeun, sarta naon anu kudu Sadérék?
Kahiji, anjeun tiasa mastikeun yén anjeun lalaki iodin cukup, ideally via supplementation. The Amérika Tiroid Association ngajak nu kabeh awéwé nampi suplemén dietary ngandung 150 μg iodin poean salila preconception, kakandungan, sarta bari breastfeeding. Éta ogé nyarankeun yén sakabéh vitamin prenatal ngandung 150 μg iodin. posisi ieu ogé dirojong ku éndokrin Society jeung Amérika Akademi Pediatrics tapi teu acan kungsi lega diadopsi dina praktekna klinis ayeuna.
Salaku of 2018, ayeuna teh diperkirakeun yén 40 persen tina sakabeh vitamin prenatal masih teu kaasup iodin, sarta studi geus kapanggih yén paling obstetricians jeung bidan jarang dianjurkeun iodin-ngandung multivitamins prenatal pikeun awéwé perencanaan kakandungan, ibu hamil, atawa pikeun lactating awéwé. Ieu ngandung harti yén éta nepi ka anjeun neangan kaluar hiji merek leuwih deui-counter atawa resép vitamin nu ngandung tingkat cukup iodin.
Kadua, lamun haseup rokok, eureun. Salian bahaya kaséhatan dipikawanoh tina roko, haseup roko nyaéta sumber signifikan tina thiocynate jeung kimia ieu jelas mangaruhan tingkat iodin Anjeun. Mun anjeun udud bari breastfeeding, ieu bisa ngaganggu orok anjeun lalaki tingkat cukup iodin via susu payudara Anjeun.
Katilu, mertimbangkeun cai osmosis Sistim filtration sabalikna pikeun cai Anjeun nganggo pikeun masak sarta nginum. Sistem-di osmosis nyaring ieu sabalikna kontras jeung saringan dumasar-karbon kayaning Brita populér atawa cai Pur saringan-bisa miceun nepi ka 95 persén perchlorate tina cai Anjeun. Nyaring cai Anjeun tiasa nyata ngurangan paparan Anjeun sakabéh pikeun kimia tiroid-ngaruksak ieu.
Lalaki cukup iodin, ngagabungkeun ku cara nyokot peta pikeun ngurangan paparan anjeun ka thiocynate na perchlorate, sadaya tiasa nulungan mastikeun yén orok anjeun meunang iodin anjeunna atanapi manehna perlu pikeun ngembangkeun séhat.
> Sumber:
> Lee, Sun et.al. "Kemih iodin, Perchlorate, sarta Thiocyanate kadarna di AS Lactating Awewe". Tiroid Journal. Volume 27 Jumlah 12, 2017. Mary Ann Liebert, Inc. Doi: 10,1089 / thy.2017.0158.