Dupi DHA suplemén keur babies prématur mantuan?

Hiji studi 2017 manggih aya benefit dina ngurangan résiko keur kasakit paru kronis

Loba urang geus ngadéngé DHA, nu mangrupakeun suplement umum ditambahkeun kana rumus jeung item gizi orok lianna. Na najan loba urang dikaitkeun DHA kalawan kaséhatan babies ', ulikan 2017 ieu questioning naha atanapi henteu suplement nu bisa ngabantu babies prématur.

Naon Dupi DHA?

DHA, nu sabenerna mangrupakeun asam lemak lila-ranté disebut asam docosahexaenoic, geus lila pakait sareng boosting kaséhatan keur orok , utamana dina uteuk.

DHA téh hadir dina susu pinareup, contona, jadi ayeuna teh geus dianggap hususna penting pikeun babies sakumaha aranjeunna ngamekarkeun. Studi kitu, geus dicampur ngeunaan kumaha mantuan nu asam lemak sabenerna mah jeung lamun sakabeh Orok kedah nampi DHA, sanajan maranéhna téh teu nginum susu payudara.

Sababaraha studi geus ngusulkeun yén babies anu inuman Rumus jeung DHA gaduh pangsaeutikna engapan jeung kulit alergi. Éta ogé geus numbu ka ngurangan asma na wheezing di barudak anu ibu gaduh alergi marengan ngabogaan alatan kasakit engapan pangsaeutikna sakabehna. Ulikan sejen manggihan yén supplementation asam lemak ieu numbu ka kirang bronchitis, bronchiolitis, kamacetan nasal, jeung diare anu diperlukeun campur médis. Sadayana, DHA geus gotten reputasi kanggo mahluk geulis darn mantuan.

Nyaeta DHA mantuan pikeun babies prématur?

Kusabab pergaulan na kalawan kaséhatan engapan, dokter geus wondered lamun mere suplemén DHA ka Orok prématur bisa mantuan ngurangan ongkos maranéhanana dysplasia bronchopulmonary.

Salah sahiji komplikasi médis utama anu bisa lumangsung kalawan Orok prématur nyaeta masalah engapan, atanapi masalah lung, saprak babies preemie biasana mibanda bayah underdeveloped.

Br onchopulmonary dysplasia (BPD) mangrupakeun kasakit paru nu bisa mangaruhan babies prématur anu peryogi ngabantu jeung engapan sanggeus kalahiran.

BPD bisa ngakibatkeun scarring paru sarta ngaganggu cara nu hawa ieu disilihtukeurkeun dina bayah, nu bisa ngabalukarkeun masalah sareng engapan sarta komplikasi kaséhatan séjénna sapanjang hirup, kaasup gagalna jantung congestive.

Naon nu Panalungtikan nyebutkeun

Bari eta bakal nice lamun supplementation DHA bisa nyegah BPD di babies prématur, studi di New England Journal of Medicine 2017 geus ditémbongkeun yén DHA bisa jadi salaku mantuan sakumaha saméméhna sangka pikeun ngurangan résiko tina karusuhan lung.

nalungtik melong 1.273 Orok, sadaya dilahirkeun saméméh 29 minggu kakandungan, sarta nalungtik efek méré 60 mg / kilogram DHA supplementation sakumaha dibandingkeun babies anu henteu narima DHA. supplementation nu dibéré dugi ka babies ngahontal umur disaluyukeun maranéhanana 36 minggu, katuhu saméméh maranéhna bakal dianggap "istilah" Orok atawa dugi maranéhanana discharged mun balik ka imah.

Jumlahna aya 592 Orok réngsé nepi keur acak ditugaskeun ka grup DHA tur kaluar tina pamadegan, 291 atawa 49,1 persén di antarana anu didiagnosis kalawan BPD. Dina sisi flip, kaluar tina 613 Orok anu kitu di kelompok kontrol jeung henteu nampa supplementation DHA, 269 atawa 43,9 persén di antarana, geus BDP. Ku kituna ti data anu, beuki babies anu sabenerna didiagnosis kalawan BPD klinis di group DHA lajeng grup non-DHA.

papanggihan ieu mingpin peneliti mun disimpulkeun yen supplementation DHA éta henteu ngan teu mantuan ngahulag DHA, tapi nu eta sabenerna bisa geus dikaitkeun jeung kasus BPD. Aya nyata beuki Orok di group DHA nu tadi BPD, jadi pakaitna teu bisa maréntah kaluar.

nalungtik menyimpulkan:

supplementation Enteral DHA dina dosis 60 mg per kilogram per poé henteu hasil dina resiko handap dysplasia bronchopulmonary fisiologis ti emulsion kontrol diantara Orok preterm dilahirkeun saméméh 29 minggu gestation jeung bisa geus nyababkeun dina resiko gede

The Takeaway

Jadi naon sakabeh ieu hartosna?

Ieu ngandung harti yén lamun anjeun indung a orok prématur atanapi anu expecting orok anu bisa jadi belanja waktos di NICU, Anjeun tiasa sadar panalungtikan panganyarna ngeunaan supplementation DHA pikeun babies prématur. Mun orok anjeun dilahirkeun prematurely, anjeunna atanapi baé dina resiko keur kasakit paru BPD, nu bisa ngabalukarkeun masalah engapan sarta komplikasi jangka panjang lianna.

Dokter geus dianggap yén supplementation DHA bisa mantuan ngurangan risiko babies prématur lalaki BPD, tapi ieu panalungtikan nunjukkeun yen supplementation DHA moal ngurangan risiko BPD. Upami Anjeun gaduh orok di NICU atawa nu di resiko keur kuli preterm, ngobrol jeung dokter Anjeun tentang cara sejen bisa mantuan ngaleutikan résiko orok anjeun tina BPD, kayaning ngompa susu pinareup, gantina.

> Sumber:

> Collins, C. et al. (2017, March 30). Asam Docosahexaenoic na dysplasia bronchopulmonary di Orok preterm. New England Journal of Medicine, 376: 1245-1255. Disalin ti http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa1611942.

> Foiles, A., Kerling, E., Wick, J., Scalabrin, D., Colombo, J., sarta S. Carlson. Rumus jeung lila-ranté polyunsaturated asam lemak ngurangan incidence tina alergi di PAUD. Murangkalih alergi na Immunology. 2016. 27 (2): 156-61.

> Kent, G. régulasi asam lemak dina formula orok: assessment kritis kawijakan jeung praktek AS. Internasional Breastfeeding Journal. 2014. 9 (1): 2.

> Lapillone, A., pendeta, N., pameget, W., sarta D. Scalabrin. Budak fed Rumus jeung ditambahkeun ranté panjang asam lemak polyunsaturated geus ngurangan incidence tina alatan kasakit engapan sarta diare salila sataun mimiti hirup. BMC Pediatrics. 2014. 14: 168.