Pola anjeun Nginum bisa signifikan
Patarosan: Naon Ngeunaan ka Minggu Kahiji Kakandungan?
Ngajawab: Naon anu épék alkohol dina janin salila minggu pisan munggaran - saméméh awewe bakal nyaho yén manéhna hamil?
Hanjakal, aya ieu conflicting panalungtikan ngeunaan pangaruh nginum alkohol mangsa munggaran, minggu awal kakandungan boga on janin. Aya sababaraha studi nu nunjukkeun konsumsi alkohol salila sababaraha minggu mimiti kakandungan - waktu nu mun anjeun malah moal bisa nyaho yén anjeun hiji hamil acan - bisa ngarugikeun ngembangkeun orok.
Lajeng deui, aya studi sejenna nu ngaku yen nginum salila eta dinten mimiti teu ngarugikeun janin dina éta panggung pangwangunan.
Ulikan Neangan No Balukar ngarugikeun
Hiji Ulikan ngeunaan 5.628 ibu hamil di Inggris, Irlandia, Selandia Anyar jeung Australia manggihan yén awéwé anu inuman salila minggu awal kakandungan teu nyimpen babies maranéhanana di resiko pikeun kalahiran prématur atanapi beurat kalahiran low. Atawa, teu aranjeunna nempatkeun diri dina resiko keur komplikasi darah tinggi nalika kakandungan.
Malah kalangan awéwé anu dilaporkeun mibanda leuwih ti tujuh inuman saminggu - kira 15% ti kelompok studi - ongkos of prématur kalahiran sarta low-kalahiran-beurat babies éta sarua jeung pamadegan awéwé anu teu inuman.
Ieu kudu dicatet yén ulikan ieu patepung sareng deal agung kontrovérsi lamun ieu diterbitkeun dina Oktober 2013.
Malah Low-Level Nginum Cilaka?
Sataun saterusna, ulikan sejen anu dilakukeun ku universitas Leeds di Inggris kapanggih yén sanajan awéwé anu nginum jumlahna-tingkat low alkohol salila minggu mimiti kakandungan lumpat résiko babies prématur atawa disangka leutik.
Dina pangajaran 1.264 ibu hamil, sanajan ibu anu nginum sakumaha sababaraha sakumaha dua inuman saminggu, lumpat hiji resiko gede kalahiran prématur sarta kalahiran low-beurat, dibandingkeun ka jalma anu teu inuman.
Pola Nginum Dupi signifikan
Sanajan kitu, leuwih taun, nalungtik ngeunaan sindrom alkohol boh geus kapanggih yén éta téh pola indungna tina nginum anu miboga mangpaat mangaruhan kana anak unborn.
Pola na timing tina pamakéan alkohol prenatal tiasa greatly pangaruh dampak épék ngarugikeun kana janin, dumasar kana puseur pikeun Control Kasakit jeung Pencegahan. The pola paling bahaya tina minum ka orok anu nginum kronis, nginum beurat jeung binge nginum.
Time konci Development
Réa patempatan awak jeung organ anu ngembang dina peringkat émbrionik kakandungan anu dimimitian dina fértilisasi ngaliwatan minggu 8. Dina mangsa mimiti 4 minggu kakandungan - nalika paling awéwé teu sadar yen aranjeunna keur reuneuh - jantung, sistim saraf pusat, panon, leungeun , sarta suku tina janin anu ngembang. Sajaba ti éta, ngamekarkeun sistem organ bisa jadi leuwih rentan ngaruksak dina tahap pisan mimiti pangwangunan.
Kusabab salah henteu weruh definitively sabaraha atanapi saeutik alkohol bisa mangaruhan ngembangkeun orok anjeun ngembang, sanajan di mimitina mimiti minggu hareup, nasehat pangalusna terus quitting sadayana konsumsi alkohol pas maksudna pikeun jadi hamil atanapi pas Anjeun manggihan nu keur reuneuh.
sumber:
Nykjaer, C. dkk "asupan alkohol maternal saméméh jeung nalika kakandungan sarta résiko hasil kalahiran ngarugikeun:. Bukti ti cohort Britania" Journal of Epidemiology sarta Kaséhatan Komunitas Maret 2014
McCarthy, FP, dkk "Association Antara Konsumsi maternal Alkohol di Kakandungan Awal jeung hasil Kakandungan". Obstetrics & Gynecology Oktober 2013