Naon nu Panalungtikan nyebutkeun Ngeunaan Prenatals na Kakandungan Loss
Anjeun meureun sadar yen vitamin prenatal anu penting pikeun kaséhatan hiji orok ngembang urang, tapi anjeun bisa heran lamun vitamin ieu bisa mantuan nyegah kaluron , teuing. Anjeun bisa jadi utamana panasaran ngeunaan vitamin prenatal sarta résiko kaluron lamun geus ngalaman kaleungitan kakandungan jeung anu néangan cara pikeun mastikeun yén kakandungan anjeun hareup téh suksés.
Naon Bukti nu nyebutkeun Ngeunaan Prenatal Vitamin jeung Risk kaluron
vitamin Prenatal biasana dianjurkeun nalika kakandungan wanoja urang pikeun nyegah defects kalahiran. Bukti dina prenatals sarta penurunan résiko kaluron geus dicampur.
Sababaraha studi geus kapanggih link jeung nu lianna geus teu.
Contona, hiji ulikan ti Universitas Karolina Kalér-chapel Hill diterbitkeun taun 2009 manggihan yén awéwé anu ngawasa vitamin saméméh atawa nalika kakandungan kungsi résiko 57 persen handap kaluron dibandingkeun awéwé anu teu butuh vitamin. Mangpaat supplementation vitamin dina resiko kaluron - lamun aya wae - bisa jadi alatan nu sakabéh kaséhatan hadé ngeunaan awéwé anu milih dicokot.
studi lianna geus ditémbongkeun euweuh benefit vitamin dina resiko kaluron. Hiji Ulikan ngeunaan awéwé Denmark sanajan kapanggih hiji résiko ngaronjat pati boh mimiti di awéwé anu ngawasa multivitamins, sanajan pangajaran nulis teu bisa ngajelaskeun pakaitna jeung cautioned yén panalungtikan leuwih ieu diperlukeun.
Jawaban paling definitif bisa datangna tina review sistimatis panganyarna studi on supplementation vitamin kakandungan. review ieu diterbitkeun dina 2011, melong 28 studi anu sakabehna kaasup leuwih ti 96.000 awéwé. Ieu menyimpulkan yén "nyokot naon suplemén vitamin saméméh kakandungan atawa kakandungan mimiti teu nyegah awéwé ngalaman kaluron atawa stillbirth ".
Aya Pananjung metot séjén tina review ieu: Awewe anu ngawasa vitamin saméméh atawa nalika kakandungan maranéhanana miboga hiji kasempetan ngaronjat tina hiji kakandungan sababaraha (kayaning kembar).
Kumaha Prenatal Vitamin Dupi Mantuan Salila Kakandungan
vitamin Prenatal anu multivitamins ngarumuskeun husus pikeun ibu hamil. Paduli naha atanapi henteu vitamin prenatal bisa nyegah kaluron hiji sipatna alus keur ngembangkeun orok anjeun sakali anjeun jadi hamil.
Nalika kakandungan, kaperluan badan anjeun pikeun gizi tangtu (kayaning asam folat , beusi , jeung kalsium) kanaékan, sarta eta kadang tiasa teuas uninga pasti nu nuju teu meunang cukup dina diet Anjeun. Ieu hususna bener keur pamadegan urang anu teu salawasna tuang diet sampurna saimbang.
Hal ieu ogé ngadegkeun éta ngabogaan cukup asupan asam folat bisa ngurangan résiko anjeun gaduh orok jeung defects tube neural , sarta aya ogé bisa janten link antara asam folat lemah sareng kaluron .
Mun anjeun geus hamil, anu safest alungan nyaeta nyandak prenatals anjeun sarta ngobrol ka dokter anjeun saran keur hiji merk tinangtu atawa nyusun anu bakal dianggo pikeun anjeun.
Vitamin Sateuacan Kakandungan
Hayu urang Dianjurkeun yén awéwé ngamimitian nyokot suplemén asam folat (400 micrograms poean) saméméh maranéhna ngamimitian nyoba pikeun meunangkeun reuneuh.
Ieu penting pikeun ngamimitian nyokot ieu sateuacan orok anjeun katimu sabab defects tube neural spina bifida na a nencephaly biasana lumangsung dina bulan kahiji sanggeus konsepsi.
Pangan di handap oge beunghar asam folat:
- berdaun sayuran héjo
- buah jeruk
- kacang
- breads
- cereals
- sangu
- pastas
sumber:
Asam folat. The Amérika Kakandungan Association. Juli 2015.
Nohr, EA, Olsen, J., Bech, BH, et al. (2014). Asupan Periconceptional of Vitamin jeung fétal Pupusna: A Study cohort on Multivitamins sarta folat. Internasional Journal of Epidemiology.
Reem, H., Olshan, AF, Herring, AH, et al. (2009). Timer HR Vitamin Supplementation di Kakandungan Awal jeung Risiko kaluron. Amérika Journal of Epidemiology.
Rumbold, A., Middleton, P., Pan, N., et al. (2011). Vitamin Supplementation pikeun Nyegah kaluron (Review). The Cochrane Perpustakaan.