Teu Gula Emang Cukang lantaranana Hyperactivity dina Barudak?

Anjeun kamungkinan ngadangu eta sadaya waktu. Hiji indung nyebutkeun, "ninina ngagaduhan anjeunna kabeh hyped up on gula lajeng dikirim anjeunna ngarep!" Atawa bapa nyebutkeun, "Ulah masihan anjeunna teuing gula saméméh ranjang atanapi anjeunna moal kantos buka bobo!" Tapi sababaraha kolotna heran, teu gula bener ngakibatkeun hyperactivity di barudak?

Patalina sajarah Antara Gula jeung Hyperactivity

Pamanggih yén gula ngabalukarkeun hyperactivity batang ti diet populér di 1973, disebut salaku Diet Feingold.

Dr Feingold advocated hiji gratis diet ngawarnaan jieunan sarta rasa jieunan minangka sarana pikeun ngubaran hyperactivity.

Sanajan anjeunna teu husus nyarankeun yén kolotna kedah ngaleungitkeun gula, pamanggih nyebarkeun gancang yén sagala jenis aditif dahareun bisa numbu ka masalah kabiasaan . Leuwih taun, pamanggih yén gula bisa jadi cukang lantaran akar hyperactivity nyandak ditahan.

Studi Panalungtikan panganyarna

Pamanggih yén cookies na cupcakes ngakibatkeun kabiasaan liar di barudak geus spurred loba perdebatan di komunitas médis. Untungna, polemik anu geus ngarah ka sababaraha studi panalungtikan di-jero.

Dina taun 1995, Journal of Asosiasi Médis Amérika reviewed rupa studi. Para panalungtik menyimpulkan yén gula henteu ngakibatkeun hyperactivity di barudak. Aranjeunna teu ngaku aya bisa jadi kasempetan nu gula bisa boga pangaruh minor dina sajumlah leutik barudak.

Ekspektasi parental di Gula

Aya ogé geus loba lamunan nu éta teu gula nu ngabalukarkeun hyperactivity.

Gantina, meureun nya kolotna kapercayaan yén gula ngabalukarkeun hyperactivity yén inadvertently nyorong kids jadi leuwih aktip sanggeus dahar saréat amis.

Kolot mungkin saukur ngalaporkeun ngaronjat hyperactivity sanggeus budak maranéhanana meakeun gula sabab geus dina lookout pikeun hyperactivity. Atawa, maranéhanana bisa nyebutkeun hal mun budak maranéhanana kawas, "Anjeun bakal jadi bouncing kaluar dinding Sawaktos Anjeun geus rengse dahar sagala permen éta," mana mungkin ajak kids jadi leuwih energetic.

Hiji studi 1994 diterbitkeun dina Journal of Psikologi abnormal nunjukkeun pangaruh ieu. Ibu ti budak 5 ka 7 taun heubeul anu ngawartoskeun barudak maranéhanana bakal nampa dosis tinggi gula. Saterusna, ibu anu dipenta pikeun meunteun kabiasaan barudak maranéhanana urang.

Mayoritas ibu dipeunteun paripolah putra maranéhna 'sakumaha leuwih hiperaktif, sanajan satengah tina barudak teu sabenerna dibikeun gula naon pisan. Para panalungtik menyimpulkan yén kolotna anu percanten kabiasaan tabrakan gula bakal pikir barudak maranéhanana geus jadi leuwih hiperaktif sanggeus consuming pangan sugary.

Kolot Naon peryogi kauninga Ngeunaan Gula

Sanajan hiji Bobodoran és krim atawa sapotong jajan teu gampang skyrocket tingkat énergi anak anjeun, aya kénéh sabagian alesan sora ulah indulging anak anjeun Ngaruwat amis. Di dieu ngan sababaraha sahiji alesan dagangan dina cookies pikeun wortel teken:

Sanajan gula teu dipikaresep sangkan anak anjeun hyper, Manisan, inuman gula-sweetened, sarta snacks sugary sejenna kudu dihakan di moderation demi kaséhatan anak anjeun. Set wates dina naon ngidinan anak anjeun dahar sarta jadi panutan alus lamun datang ka kaséhatan sarta nutrisi.

rujukan:

Wolraich ML, Wilson DB, Bodas J. The Pangaruh Gula on Paripolah atanapi kognisi dina Barudak: A Meta-analysis. Jama. 1995; 274 (20): 1617-1621. Doi: 10,1001 / jama.1995.03530200053037.

Hoover DW, Millich R. Balukar tina expectancies ingestion gula dina interaksi indung-anak. Journal of Psikologi abnormal. 1994 Aug 22 (4): 501-15.