Breastfeeding bisa mantuan "ngareset" métabolisme mom urang sanggeus kakandungan
Peneliti geus lila ngadegkeun éta breastfeeding mangpaatna keur orok. Tapi, nurutkeun ieu panalungtikan anyar, breastfeeding bisa ogé ngawula ka salaku waktos nu resets awakna hiji indung urang, sarta sistem metabolisme nya asalna deui dina garis kalawan ngabogaan eupan ukur keur hiji. jaman peralihan ieu bisa jadi dihijikeun ka résiko lowered tina panyakit jantung keur mom, teuing.
Katingal di Panalungtikan nu
Peneliti direkrut 500.000 awéwé Cina pikeun ulikan badag, dumasar populasi-.
Pamilon anu umur antara 30 jeung 79 taun ti wewengkon rupa-rupa nagara.
Basa keur jaman dalapan taun, para panalungtik dicirikeun 16.671 kasus panyakit jantung sarta 23.983 kasus stroke diantara 289.573 ibu anu éta tanpa panyakit jantung di mimiti nalungtik.
Dibandingkeun jeung ibu ibu anu kungsi pernah saméméh breastfed, awéwé anu breastfed ngalaman panurunan 10 persen dina sakabéh jenis utama kasakit jantung koronér, iwal hemorrhagic stroke. Sarta pangaruh ieu ngaronjat deui wanoja breastfed.
Catetan, darah tinggi, obesitas, diabetes, latihan, umur, ngudud, sarta tekanan darah tinggi anu sagala dikawasa pikeun ku peneliti. Dina basa sejen, angka kaluar efek pasti tina breastfeeding, hasilna teh peneliti 'potongan hal anu dipikanyaho pikeun ngaronjatkeun resiko salah urang keur panyakit jantung.
Saterusna, awéwé Cina condong breastfeed leuwih panjang batan awéwé Amérika do.
Di antara ibu ditalungtik, nu panjangna median tina breastfeeding éta 12 bulan. Di dieu nyaeta kumaha resiko pikeun panyakit jantung turun pikeun awéwé anu breastfed pikeun durations béda waktu:
| Durasi Breastfeeding | Turunna Risk pikeun Panyakit Jantung |
| 0-6 bulan | 1% |
| 6-12 bulan | 7% |
| 12-18 bulan | 11% |
| 18-24 bulan | 13% |
| 24 bulan | 18% |
Pikeun unggal genep bulan tambahan sanggeus 24 bulan breastfeeding, résiko panyakit jantung turun ku opat persén.
panalungtikan saméméhna ngeunaan resiko panyakit haté diantara ibu Kulon anu breastfeed geus dicampur. Contona, hiji ulikan, diterbitkeun dina Amérika Journal of Obstetrics & Gynecology, dituturkeun 89.326 ibu Amérika sarta kapanggih anu breastfeeding ukur ngurangan résiko keur panyakit jantung di jalma anu geus breastfeeding pikeun dua atawa leuwih taun-hal awéwé Amérika jarang ngalakukeun.
Leuwih husus, ibu anu kungsi breastfed pikeun dua-tambah taun kungsi 23 persen ngurangan résiko panyakit jantung ti nu ti ibu anu kungsi teu breastfeed.
Utamana, di Cina, ngeunaan 30 persén ibu nu tinggal di lingkungan padesaan éksklusif breastfeed salila genep atawa leuwih bulan. Sarta 16 persén ibu nu tinggal di lingkungan pakotaan sacara éksklusif breastfeed salila genep atawa leuwih bulan. (WHO ngajak breastfeeding salila genep bulan.)
Kumaha Breastfeeding ngaronjatkeun Kaséhatan Heart
Bari hamil, awak wanoja urang ngajadikeun kadaharan pikeun dua: mom jeung orok. Ieu ngaronjat pangabutuh métabolik nu patepung ku gain beurat, résistansi insulin, sarta tingkat luhur kolesterol dina getih.
Breastfeeding bisa mempermudah transisi antara kaayaan hypermetabolic kakandungan jeung pangabutuh énergi lowered sanggeus pangiriman.
Nalika kakandungan, toko awakna hiji indung urang gajih pikeun minuhan kabutuhan gizi hiji panumpang tambahan. Breastfeeding bisa mantuan ngaleungitkeun gajih disimpen ieu leuwih éféktif jeung éfisién.
studi saméméhna geus ditémbongkeun yén ibu anu breastfeed gaduh propil cardiometabolic leuwih nguntungkeun ti ibu anu ulah, kaasup kadar kolesterol handap, ngaronjat leungitna beurat, sarta turun tekanan getih. Breastfeeding pikeun waktu panjang oge numbu ka résiko handap pikeun sindrom métabolik, diabetes, sarta hipertensi.
Para panalungtik pikeun ulikan awéwé Cina disadiakeun dina conjecture handap ngeunaan naha breastfeeding ngajaga ngalawan panyakit jantung maternal:
Ulikan kami teu dirancang ngabuktikeun ngabalukarkeun jeung pangaruh. Sanajan kitu, lamun aranjeunna kausal, pedah kaséhatan ka indung ti breastfeeding bisa jadi dipedar ku gancang "ngareset" métabolisme indungna sanggeus kakandungan. Kakandungan nyababkeun parobahan utama pikeun métabolisme hiji awéwé urang salaku manehna nyimpen gajih nyadiakeun energi dipikabutuh pikeun tumuwuh orok nya urang jeung breastfeeding sakali orok anu dilahirkeun. Breastfeeding bisa ngaleungitkeun gajih disimpen gancang sarta leuwih lengkep. Sanajan kitu, awéwé anu breastfeed ogé bisa jadi leuwih gampang kalibet dina paripolah kaséhatan mangpaat séjén ti awéwé anu teu breastfeed.
Kusabab awéwé anu breastfeed di Cina lolobana asalna ti wewengkon medically underserved, anu peneliti yakin éta saperti teu mirip anu aranjeunna proactively bakal kalibet dina sababaraha paripolah-kawas cageur séjén confederates Amérika maranéhanana.
Dina basa sejen, hiji indung Amérika anu breastfeeds periode penting tina waktos dipikaresep bakal nurani kaséhatan sarta ngalakukeun eta alatan aktivitas ieu ditanggap sakumaha healthier keur orok. Amérika breastfeeding indung sarua ieu oge bakal dipikaresep jadi kaséhatan sadar jeung ngalakukeun hal cageur sejen, kawas latihan rutin, dahar a diet sehat, jeung abstain tina roko.
Di Cina, kumaha oge, awéwé nu breastfeed anu ti padesaan tur nyieun kaputusan saukur kusabab éta langkung mirah tur lega latihan di masarakat maranéhanana, moal sabab utamana kaséhatan sadar.
> Sumber:
> Lindemann, K. Ibu anu breastfeed bisa jadi kurang kamungkinan kana kakurangan tina panyakit jantung sarta stroke engké dina kahirupan. ResearchGate. 21. Juni 2017.
> MedlinePlus. Panyakit jantung.
> Peters, Sae, et al. Breastfeeding jeung Risiko maternal Cardiovascular Kasakit: A Study Calon 300 000 Awewe Cina. Journal of the Amérika Heart Association. 2017; 6.
> Stuebe, AM, et al. Durasi lactation na incidence of infarction myocardial di dewasa tengah-to-telat. Am J Obstet Gynecol. 2009 Feb; 200 (2): 138.e1-138.e8.