DHA (asam docosahexaenoic) mangrupa asam lemak oméga-3 mindeng dianjurkeun pikeun awéwé nalika kakandungan. Panginten ngajaga ngalawan sababaraha komplikasi nu patali kakandungan, DHA ogé ceuk ngamajukeun kasehatan anak berkembang.
Kapanggih dina lauk oily tiis-cai jeung di juket laut, DHA oge lega sadia dina formulir suplement. Sajaba ti éta, awak alami ngahasilkeun saeutik DHA.
Mangpaat pikeun DHA dina Kakandungan
DHA diduga pikeun nyegah masalah kaséhatan tangtu pakait sareng kakandungan, kayaning preeclampsia . Sajaba ti éta, DHA mindeng touted minangka sarana alami ngahulag kaluron sarta mimiti pangiriman. Sababaraha awéwé ogé nyandak DHA nalika kakandungan pikeun ngurangan résiko maranéhanana depresi postpartum.
Kusabab DHA penting pisan pikeun ngembangkeun neurological tur visual, awéwé ilahar nyandak DHA nalika kakandungan pikeun mastikeun yén anak ngembang meunang jumlah cukup DHA.
Mangpaat DHA Salila Kakandungan
Di dieu hiji katingal di papanggihan konci tina ngulik kana dipakéna DHA nalika kakandungan:
1) ngamekarkeun Barudak
Sajauh, studi dina pamakéan maternal DHA tur mangpaatna keur anak ngembang geus yielded hasil dicampur. Contona, dina hiji studi 2011 diterbitkeun di Pediatrics, peneliti manggihan yén consuming DHA nalika kakandungan mantuan ngajaga babies tina geringna di infancy mimiti. nalungtik aub ngeunaan 1.100 ibu hamil sarta 900 Orok.
Hasil wangsit yén barudak awéwé anu ngawasa 400 mg DHA unggal poé salila paling kakandungan maranéhanana éta kurang kamungkinan sangsara gejala tiis salila sababaraha bulan mimiti hirup (dibandingkeun barudak dilahirkeun ka ibu dibéré placebo nalika kakandungan).
Sanajan kitu, dina ulikan sejen taun anu sarua (waktos ieu di Amérika Journal of Gizi klinis), peneliti manggihan yén pamakéan maternal of suplemén DHA gagal pikeun mangaruhan ngembangkeun visual mimiti di Orok.
nalungtik aub 182 awéwé, unggal saha narima boh 800 mg DHA atawa suplement placebo ti pertengahan kakandungan pikeun pangiriman. Dina tés dilaksanakeun nalika babies pamilon 'nya lami opat bulan, maranéhanana anu ibu nyokot suplement DHA teu kaciri mibanda ditingkatkeun eyesight.
2) Postpartum depresi
DHA bisa jadi teu mantuan nyegah depresi postpartum, nurutkeun ulikan 2010 diterbitkeun dina Journal of Asosiasi Médis Amérika. Pikeun pangajaran, 2.399 awéwé ngajak boh 800 mg DHA atawa placebo a unggal dinten ti 21 minggu (atawa kirang) tina kakandungan dugi ngalahirkeun. Nempo data dikumpulkeun dina genep bulan sanggeus ngalahirkeun, peneliti manggihan yén gejala depresi postpartum teu bénten antara dua grup pangajian.
Saterusna, skor kognitif rata-rata barudak ti awéwé di group DHA teu beda skor rata-rata barudak di awéwé di group placebo. hasil developmental lianna (kayaning ngembangkeun motor jeung kabiasaan sosial-emosi) ogé gagal mun beda antara dua kelompok.
3) Preeclampsia
Panalungtikan kana dipakéna DHA dina pencegahan preeclampsia téh rada diwatesan. Sanajan kitu, dina ulikan 2011 of 109 ibu hamil (diterbitkeun di Prostaglandin, Leukotrienes, sarta ésénsial asam lemak), peneliti manggihan yén tingkat DHA éta handap di maranéhanana kalayan preeclampsia (dibandingkeun ka jalma kalawan tekanan getih normal).
Numutkeun pangarang ulikan urang, Pananjung ieu nunjukkeun yen DHA bisa ngabantu ngajaga ngalawan preeclampsia.
Caveats
Numutkeun Nasional Institutes of Kaséhatan (Manih), consuming DHA dina bentuk minyak lauk kamungkinan aman nalika kakandungan. The Manih advises ngawatesan asupan minyak lauk anjeun ka tilu gram per poé nalika kakandungan.
Éta penting pikeun dicatet yén nyokot DHA dina bentuk minyak lauk dipikanyaho ngakibatkeun sababaraha efek samping, kaasup napas goréng, heartburn, sarta seueul.
Éta penting pikeun tetep dina pikiran nu suplemén teu acan diuji pikeun kaamanan tur suplemén dietary nu sakitu legana unregulated.
Dina sababaraha kasus, produk nu bisa nganteurkeun dosis anu beda jumlah dieusian pikeun tiap ramuan. Dina kasus séjén, produk nu bisa jadi kacemar ku zat lianna kayaning logam. Ogé, sacara umum, kasalametan suplemén di ibu hamil, ibu asuhan, barudak, sarta maranéhanana jeung kaayaan médis atanapi saha anu ngalakukeun pangobatan teu acan diadegkeun.
Dimana Teangan Éta
Lega sadia keur meuli online, suplemén DHA téh dijual di loba drugstores, toko grocery, toko alam-pangan, sarta toko specializing di suplemén dietary.
Ngagunakeun DHA Salila Kakandungan
Kusabab DHA bisa nawiskeun kauntungan tangtu duanana indung expectant jeung anak nya ngembang, nya meureun mantuan nyandak DHA nalika kakandungan. Sanajan kitu, lamun nuju tempo nyokot suplement DHA, éta penting pisan nu konsultasi dokter anjeun munggaran.
sumber:
Imhoff-Kunsch B, Stein Masehi, Martorell R, Parra-Cabrera S, Romieu I, Ramakrishnan U. "Prenatal Docosahexaenoic asam Supplementation na Morbidity Orok: Randomized dikawasa sidang". Pediatrics. 2011 Aug 1.
Kulkarni AV, Mehendale SS, Yadav HR, Joshi SR. "Ngurangan kadar asam plaséntal docosahexaenoic pakait sareng ngaronjat tingkatan sFlt-1 dina preeclampsia". Prostaglandin Leukot Essent asam lemak. 2011 Jan-Feb; 84 (1-2): 51-5.
Makrides M, Gibson RA, McPhee AJ, Yelland L, Quinlivan J, Ryan P; Domino Investigative Tim. "Pangaruh supplementation DHA nalika kakandungan dina depresi maternal na neurodevelopment barudak ngora:. Hiji sidang dikawasa randomized" Jama. 2010 Oct 20; 304 (15): 1675-83.
Nasional Institutes of Kaséhatan. "Lauk minyak: MedlinePlus suplemén". Januari 2011.
Smithers LG, Gibson RA, Makrides M. "supplementation maternal jeung asam docosahexaenoic nalika kakandungan teu mangaruhan ngembangkeun visual mimiti di orok: a sidang dikawasa randomized". Am J Clin Nutr. 2011 Jun; 93 (6): 1293-9.